Dag 3 - Reisverslag uit Brixen, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Brixen, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg MC

17 Juni 2012 | Italië, Brixen

Op tijd uit bed en na een lekkere douche ontbeten met z'n vijven.
De koffers hoefden vandaag niet op de motoren geplaatst te worden. Alles paste in de mercedes :)
In de tour de france in een bezemwagen natuurlijk enorm belangrijk. Deze rol werd vandaag door Edwin met de leenauto vervuld, maar dan voor de alpenzusjes.
Vandaag ging de route via de Grossglockner. Wat een schitterende weg om te rijden, ook met de auto. Vandaag hebben we ook veel foto's en filmpjes gemaakt. Helaas kunnen we niets plaatsen, omdat de iPad geen flash ondersteunt....
Bij deze hoogste berg van Oostenrijk genoten van het mooie uitzicht op de gletscher en de omliggende bergen. De top van de Grossglockner liet zich niet goed zien, vanwege de bewolking.
Vervolgens zijn we onze weg vervolgd in de richting van Bressanone (Brixen), in Italie. De temperatuur begon aardig op te lopen. De mercedes gaf op een gegeven moment 34 graden aan.
Net voor Bressanone een viersterrenhotel gevonden voor een redelijke prijs (wel afgedongen natuurlijk). Hier lekker gezwommen in het zwembad. Zojuist het teleurstellende bericht gekregen dat het EK erop zit voor Nederland.
Zometeen nog even een wandeling maken en dan lekker slapen.
Oja, de slaapkamerindeling:
Marcel en Edwin snurken samen. Don en Peter snurken niet en Joost kan ook in zijn uppie niet goed slapen.
Morgen is de laatse dag voor Edwin. De mercedes brengt hem terug naar Nijmegen. Don, Joost, Marcel en Peter maken de reis met z'n vieren af.

• 17 Juni 2012 - 21:24

Esther:

Petje af voor Edwin, dat ie het nog wel probeert met de auto. Op de motor was het uiteraard veel leuker geweest!
    Als je wel kunt mailen wil ik wel een poging doen om foto/video op de site te zetten, laat maar weten.
    Ed, goede reis naar huis; met wie moet Marcel nou samen snurken???
    Don, Joost, Peter en mijn lieg: blijf lekker genieten en weet dat je hier gemist wordt.

X Es

• 17 Juni 2012 - 21:42

Rob Willems:

Nondeju, wat kloten en dan heb ik het niet alleen over dat voetballen. De club leeft met jullie mee rukkers. Jammer dat Edwin al weer richting huis komt, maar begrijpelijk. Net een setje nieuwe dikke brommers en dan krijg je geen voorrang. Fuck zeg, wat een klotenwijf. Is niet anders, maar wel balen.
    Don, Peter, Joost en Marcel, uutkieken met het vervolg van jullie reis.

Fuck, komen dus niet alleen die voetballers, maar ook een motormaatje vroegtijdig naar huis. Toch fijn dat de lichamelijke schade mee valt.
    Excuseer mijn gevloek!

Groet vanuit de Kling
    Rob Willems

• 18 Juni 2012 - 07:44

Shadow:

Jammer voor Edwin, nog veel plezier boys!

• 18 Juni 2012 - 09:59

Aniet:

Even schrikken, even stil.
    Ed, ontzettend jammer dat je de reis hierdoor voortijdig moet afbreken.
    Gelukkig dat jij en Joost verder geen lichamelijk letsel hebben opgelopen.
    Goede reis naar huis vandaag.
    Verder sluit ik me aan bij Esther :Don, Peter, Joost en Marcel: Genieten hè, maar ook veilig tuuskomme!
    P.s: Marcel zonder snurkpartner slapen? Joost offert zich vast wel op, toch Joost?!
    Giddy up go!

XAniet.

• 18 Juni 2012 - 11:55

Jolanda:

Gelukkig enkel materiële schade en een potje schrik, erg jammer Edwin dat je vroegtijdig naar huis moet, veilige thuis reis.
    Peter en niet snurken dat is nieuw, zal wel door de berglucht komen goed tegen allergieën waardoor de luchtwegen beter werken. Fijn voor Don dat je er geen last van hebt want er worden hier thuis wat bomen om gezaagd. Voor mij nu ook lekker rustig, maar lieve schat het snurken heeft toch ook wel weer wat, en het bed is erg groot in eens.
    Gogo boys, have fun, enjoy en kiek uut

xxxxx Jootje

• 18 Juni 2012 - 19:00

Jessica:

Erg balen dat dit gebeurt is, maar ben blij dat het lichamelijk meevalt.
    Ed, goede reis naar huis en hoop dat je ondanks het ongeluk toch een beetje genoten hebt van de reis.

Peter, Joost, Marcel en Don nog veel plezier. Heerlijk dat jullie zo mooi (motor)weer hebben!!!
    Veel succes met jullie verdere reis. Ga verder met genieten en met het najagen van jullie droom.

En ik sluit me aan bij Esther, jullie worden zeker gemist hier...

Liefs,

Jessica

• 19 Juni 2012 - 15:23

Anita:

Potjandikkeme!!!!Wat 'n knoepmooie foto's jongens!!!!
    Prachtig natuurschoon, vooral die parmantige dame met dat oranje hoedje.......
    En jullie zijn natuurlijk een fris stelletje hollandse boys, dus da fotografeert altiet al goed.
    Nou, voor vandaag weer genoeg veren in de derrière gedouwd denk ik zo, haha.
    Ff zonder gekheid, prachtige plaatjes, moet toch bijzonder zijn om zo tussen die grote bergen door te rijden. De natuur is toch machtig mooi hè!
    Daar kriegt un mins wir foep van!
    Safe drive, enjoy!

XAniet.

• 19 Juni 2012 - 15:24

Anita:

P.S.: Like the shirt's!!!!

• 19 Juni 2012 - 17:40

Es, Es En Mel:

Jippie! Foto's!
    Super leuke foto's!
    Papa,wij willen ook mee als je met mama die route nog een keer gaat rijden!

We missen alleen die dirndel foto's, of is dat die dame met de oranje sjaal??????

Esmée vraagt zich af of jullie nu allemaal een vette baard hebben laten staan. LELIJK!!!
    Die moeten jullie zondagochtend bij vertrek wel even snoeien! En dan goed glad scheren!!

Melchior denkt dat over de gletscher een vrachtwagen heeft gereden en vind Don op sommige foto's op Wout lijken (ik weet niet wie van de twee hier het meest blij mee moet zijn..)

We wensen jullie allemaal veel plezier verder!
    Dikke knuffels!