Tiende en laatste dag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van MC KBBB - WaarBenJij.nu Tiende en laatste dag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Tiende en laatste dag

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg MC

24 Juni 2012 | Nederland, Beuningen

Vanochtend opgestaand en van een echt duits ontbijt genoten. Eerlijk gezegd hebben we alleen in Frankrijk een karig ontbijt gehad, in alle andere landen was het ontbijt goed. Met als uitschieter het gebakje ei met spek bij Chris.

Nadat we de spullen ingepakt hadden, nog lekker een stuk binnendoor richting huis. Uiteindelijk de snelweg op waar we paar druppels regen kregen. Even nog getwijfeld of we een tankstation op zouden rijden om onze regenpakken aan te doen, maar we waagden de gok. Dit duurde ongeveer 2 kilometer, toen toch maar een brugje opgezocht om de pakken aan te trekken.

Niemand klaagde hierover, we hadden immers de afgelopen dagen zeer mooi weer gehad en dat had ook heel anders kunnen zijn.

Onze laatste gezamelijke lunch van deze tocht genoten we bij Hotel Asteria in Venraay (langs de A73). Daar kwamen we nog een oude bekende tegen in de bediening
(voor de intimi,'meneer u bent een flapdrol'). Lekker gelunched en heerlijk gelachen over de afgelopen dagen, de laatste paar kilometers naar huis.

Hier werden we hartelijk verwelkomd en waren de vrouwen en kinderen blij ons weer te zien.

Ik denk dat ik namens de hele groep Alpenzusjes mag spreken als ik zeg dat het een onvergetelijke reis was, een gweldige ervaring en mooi weer. Wie dit verdiende weten we nog niet, maar het is duidelijk, de volgende keer mag hij gewoon weer mee.

De groeten van alle Alpenzusjes en houd de weblog nog even in de gaten, er zullen nog foto's en misschien ook filmpjes bij de diverse dagen geplaatst gaan worden.

In ieder geval bedankt voor de belangstelling we hebben jullie reacties iedere dag gelezen.

• 25 Juni 2012 - 08:51

Anita:

Hee Alpenzusjes, willkommen zuhause!
    Het was de laatste dagen stil, geen reisverslagen meer na dag 7.....
    ???

Ben zekers benieuwd naar jullie laatste verhalen en foto's, laat maar komme!
    Het was leuk om jullie reisbevindingen te lezen en de mooie plaatjes te zien van jullie tocht.
    De foto's van Vincent en Wout zijn ook bijzonder en alles bij elkaar genomen dus een mooi reisbeeld gekregen van wat globetrotters van de club!

Still waiting for some nice pictures of Ken, Barbie, and the gang(ff in het english want anders kunnen ze het niet lezen, ahum.....).

En da bietje belangsteliing da is toch logisch!
    Da doe je veur mekeur!
    Haha, nog ff ien plat nimweegs heur, die hadden we nog nie gehad.

XAniet

• 26 Juni 2012 - 06:38