Dag 9 - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: joost

Blijf op de hoogte en volg MC

23 Juni 2012 | Luxemburg, Luxemburg

Na een karig Frans ontbijtje, toch even kijken met de motoren en de navigatie naar het fort gereden, hoe dichter we het fort naderen hoe meer ons de indringende geur van kaas ons tegemoet komt.
Het fort wordt ondermeer gebruikt om kazen te laten rijpen.
Vanaf het fort volgen we de glooiende wegen door de Haute Jura richting Besancon.
We volgen onze weg om uiteindelijk uit te komen in een weiland bij een beek waar we heerlijk back to basic lunchen.
Toen een saai stuk verder door naar Luxemburg waar we net over de grens een overnachting vinden in Bollendorf.
Morgen helaas alweer de laatste dag we zullen het rijden en elkaar gaan missen.

• 25 Juni 2012 - 14:30

Anita:

Wederom leuke foto's mannen!

Deze ingelaste picknick was natuurlijk pure noodzaak.........
    Want na 2 dagen verdwaald te zijn geweest in het kaasfort ruik je natuurlijk ook niet mee zo aangenaam.
    Eten in 'n restaurantje is dan geen optie, je mot urst ff uutluchten.
    Hahahahahahahaha.
    Of tijdens de maaltijd buiten op het terras gaan zitten...........

XAniet.

• 27 Maart 2013 - 11:12

Don:

Druk bezig met het film reisverslag,
    Word erg leuk, al zeg ik het zelf.

Groeten

Don

• 11 November 2013 - 08:44

Don:

1e meeting weer gehad voor Alpenrit 2014!!

Druk aan het nadenken over de route..

Wordt vervolgd