Dag 8 - Reisverslag uit Salvan, Zwitserland van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Salvan, Zwitserland van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg MC

22 Juni 2012 | Zwitserland, Salvan

Vandaag gewekt door de vogels en de natuur in het rustige Salvan.
Over een mooie pas naar Charmonix, motor aan de voet van de Mont blanc en met de lift naar boven tot 3842 meter de Aguille du midi, waanzinnig mooie uitzichten om nooit te vergeten.
Oog in oog met de Mont blanc. We stonden op het dak van de wereld.
Weer op weg en we laten de hoge bergen achter ons richting Genève om de Haut jura in te rijden met als eindbestemming Les Rousses.
Na het avondeten op avontuur een wandeling op ons pad komt een groot fort, fort Les Rousses. dat fort wilden we wel van dichtbij gaan bekijken.
Dat duurde niet lang of we waren verdwaald in alle donkere tunnels en catacomben van het immense fort.
En dan blijkt dat je met elkaar door rustig overleggen na een paar uur de weg gevonden hebt naar het hotel.
Morgen op weg naar Luxemburg

• 25 Juni 2012 - 14:22

Anita:

Hahaha, ja hoor
    Natuurlijk.
    Als stelletje avonturiers in de dop op dat fort gedoken.
    En vervolgens dus niet 'n paar uurtjes maar twee dagen verdwaald geweest tussen de kazen!!!!
    Vandaar de wat late afronding van het reisverslag, hahaha.
    Leuk geprobeerd jongens.
    Hahahahahaha.

Hoe lang blijf je daar trouwens naar ruiken, naar kaas?
    Zag op 'n site van het fort dat ze er 'n mooi bietje hebben liggen van die dingen, pfffffffffffffffffffft
    Hahahaha.

XAniet.