Dag 7 - Reisverslag uit Salvan, Zwitserland van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Salvan, Zwitserland van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Marcel, Don, Peter en Joost

Blijf op de hoogte en volg MC

21 Juni 2012 | Zwitserland, Salvan

Vanmorgen vanuit Andermat vertrokken Joost met de trein onder de Furkapass door. Marcel Don en Peter via de Sustenpas en de Grimselpas naar Brig. Joost had daar een afspraak bij de motorzaak om nieuwe voorremmen te instaleren. Om 12.00 uur was de motor weer in orde en kwamen alle alpenzusjes weer bij elkaar om te gaan eten. Vanaf Brig via de snelweg naar Martigny. In Martigny stijl omhoog de berg op waar we aankwamen in een mooi Zwitsers dorpje Salvan. Ook hier weer heerlijk genoten van de omgeving en het eten. Morgen wacht ons een mooie route richting Chamonix en verder de Haute Savoix, Jura in.

• 22 Juni 2012 - 06:21

Anita:

Klinkt goed allemaal!En weer mooie foto's erbij, ook bijzondere actiefoto's.....Ziet er allemaal gezellig en relaxed uit jongens. Joost, fijn dat je motor weer op orde is. Voor vandaag weer een mooie tocht voor de boeg begrijp ik.
    Wie kent Hoss Cardwright nog van Bonanza?
    Die zei altijd in de (helaas altijd) nagesynchroniseerde versie van Bonanza op de Duitse tv: Na Jungs, auf die Pferde!!!!
    Genieten en uutkieke!
    XAniet.

• 22 Juni 2012 - 08:49

Esther:

De route richting Beuningen is ingezet.... of mag ik dat niet zeggen??
    De foto's zijn enorm leuk en mooi. Ben benieuwd naar de complete verzameling!
    Geniet nog even door, want het zit er bijna op...... of mag ik dat niet zeggen?? ;-)

• 22 Juni 2012 - 13:38

Inge:

Hey Alpenzusjes,
    Jappie en ik zijn weer terug uit Kreta waar we enorm genoten hebben van de zon en veel hebben ondernomen!
    Even tijd genomen om jullie verslagen te lezen en de foto's te bekijken, mooi!!!
    Jammer van het verhaal van het ongelukje met Edwin/Joost, gelukkig wel goed afgelopen zonder letsel.
    Mooie rit nog de komende daagjes!

groetjes Inge