Dag 3, Villach AU - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 3, Villach AU - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 3, Villach AU

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg MC

21 Juni 2016 | Oostenrijk, Villach

De weersverwachtingen voor deze dag waren niet al te best, het regende toen we wakker werden... Na vraag bij de receptie leerde dat het vandaag een slechte dag zou worden, dus de regenpakken gingen aan.
De rit van deze dag voerde ons langs de Wolfgang See Over de Postalm pass richting het zuiden.
We hadden deze pas bijna voor ons zelf alleen met als gevolg dat het gas er al vrij stevig op ging.
Het volgende doel was de NockAlmStrasse nog zo’n mooie pas. Maar de wegen via Obertaueren er naar toe waren ook prachtig, mooie snelle doordraaiers afgewisseld met pittoreske Oostenrijkse dorpjes. Vlak voor de Nockalmstrasse eerst maar even lekker gelunched.
Na de lunch werd het besluit genomen om de regenpakken uit te trekken, ondanks de er nog steeds dreigende wolken hingen. Echter, bij de motoren aangekomen werd er terug gekomen op het besluit, omdat de eerste druppels al vielen.
Omstreeks 15.30 uur kwamen we in Villach aan en zijn opzoek gegaan naar een hotel. Heel toevallig kwamen we uit op een hotel gesitueerd tegenover de Brauhof van Villacherbrau. Hier werd dan ook het eerste biertje van de dag genuttigd en maaltijd besteld.

Het bleef nog lang onrustig...

• 21 Juni 2016 - 12:52

Jolanda :

Ja ja toevalling tegenover Brauhof van Villacherbrau, volgens mij heeft 1 padvinder hier wel een neus voor.
    hoop dat het weer wat beter wordt!!!!!!
    lfs
    Jolanda

• 24 Juni 2016 - 06:56

Joost:

Mannen jullie hebben het maar slecht. Hotel tegenover brouwerij. Heel vervelend..