Dag 2 - Reisverslag uit Bormio, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Bormio, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Edwin en Don

Blijf op de hoogte en volg MC

21 Juni 2014 | Italië, Bormio

6:30 uur opgestaan, gedouched, aangekleed en op de motor gestapt.
Na ongeveer een kilometer reden we Zwitserland binnen.
Na een uurtje sturen hebben we van een Zwitsers ontbijtje genoten in Schwäge-alp.
Het was een groot motorfestijn de ene pas nog mooier dan de ander. Hierbij het lijstje van de passen van deze dag: Schwäge-alp pass, Fluelapass, Offenpass, Umbrail en zelfs een stukje Stelvio.
Op de het laatse stukje Stelvio was de berg waarop ons hotelletje lag al in zicht.
Hier zijn we de komende 2 nachten en hebben de tijd om de omgeving te verkennen, want het stikt hier van de bergpasjes.

  • 21 Juni 2014 - 23:31

    Fons Bennink:

    Wat een mooi gebied. Het lijkt me heerlijk daar rond te toeren met jullie groepje. Heel veel plezier en een mooie tocht. Geniet vooral van de mooie uitzichten en het motor rijden.
    Als ik 20 jaar jonger was geweest........, zou ik meteen meegaan. Helaas heb ik geen motor en geen motor rijbewijs. Veel rij plezier een een behouden tocht voor jullie allemaal.
    Geniet ervan.
    Fons Bennink

  • 21 Juni 2014 - 23:56

    Melchior, Esmee En Esther:

    Wat is het daar mooi!! En dit is nog maar het begin....
    Het zal wel weer een saai verhaal worden, mooie pas, nog een mooie pas, én nog een mooie pas, leuk hotel, nog een leuk hotel, én nog een leuk hotel, lekker biertje, nog een lekker biertje, én nog een lekker biertje...... Maar we lezen ze graag!
    Knuffels van de de Are 44!

  • 22 Juni 2014 - 09:13

    Jolanda:

    Whauuuuw, erg mooi daar, heb nu al zin in juli ook bergpassen rijden
    maar dan met de auto

  • 22 Juni 2014 - 09:18

    Jolanda:

    Gaan jullie maar lekker op verkenning dan kunnen
    wij vanuit Beuningen mee genieten van het avontuur.
    Dikke

  • 22 Juni 2014 - 09:23

    Jolanda:

    Kus

  • 22 Juni 2014 - 14:21

    Mike:

    Lieve Papa,

    Jij hebt de stoerste motor! Je motor klinkt hard. Ik ben gisteren naar zwemles gewwest. Zwemles is altijd leuk! Ik mis jou. Kusjes, mikee

  • 22 Juni 2014 - 14:25

    Jessica:

    Jullie hebben flink doorgeraced de eerste dag. Maar zijn daardoor nu wel al in een mooi gebied. Veel plezier. Rij voorzichtig en geniet. We missen je thuis... Vandaag effe een iets langere dag op de motor? Liefs, Jessica

  • 22 Juni 2014 - 14:29

    Stijn:

    Papa, ik heb een grappig poppetje gemaakt.

    Kusjes Stijn

    Zie je het poppetje dat ik heb verstuurd? Dat heb ik gemaakt.

    mike

  • 22 Juni 2014 - 16:07

    MtcBeuningen:

    Heb effe de foto's gejat voor Facebook ;-)

  • 22 Juni 2014 - 16:51

    Aniet:

    Hallo Jungs!

    Zondagmiddag in de Kling, ff tijd maken om jullie verslagen en foto's tot nu toe te bekijken...
    Net zoals bij jullie vorige tocht van 2 jaar geleden kan ik me echt vergapen aan de mooie foto's die jullie onderweg maken van de omgeving waar jullie doorheen rijden. Het moet echt ernstig indrukwekkend zijn als je, zoals jullie nu, als unne gewone mins, zo tussen die knoepers van bergen staat. Machtig mooi liek mien!
    Gaan jullie de hele Stilfserjoch nog oprijden tot aan de top? Het chalet waar jullie nu zitten ligt op 1800 mtr, top ligt op 2758 las ik net. Als je daar bij een van de geldautomaten cash wilt opnemen dan heb je de hoogst gelegen geldautomaat van Europa onder je snufferd.Ach, who care's.

    Vroeger reden ze die pas op en af met koetsen......48 haarspeldbochten.....GDNDJ!
    Goed om te zien en te lezen dat jullie genieten.
    Do me a favour please, roep mijn naam 'n keer tegen die bergwanden aan, dan weten ze dat ik er oek un keer aon zit te komme war.

    X van Aniet

    P.S: Marcel, hedde gij oowen kettingzoag meegenomen om 's nachts bomen te gaon zaogen ien de Alpe???




  • 22 Juni 2014 - 23:22

    Inge:

    Dat ziet er weer goed uit!!
    Ik zit sinds gisteren ook weer tussen de bergen in Leutasch.
    Jullie komen van de week dus aardig in de buurt (route gezien door Telfs/Seefeld)
    Geniet van alle bochtjes en mooie omgeving!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bormio

Alpenrit 2014

In juni 2014 gaan we weer 10 dagen door de Alpen rijden met de motoren.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2014

Dag 9, laatste rit

27 Juni 2014

Dag 8

26 Juni 2014

Dag 7

25 Juni 2014

Dag 6

24 Juni 2014

Dag 5
MC

4 jongens, 4 motoren, 1 missie. - Don (Suzuki DL1000 V-Strom) - Edwin (Suzuki B-King) - Marcel (BMW R1100S) - Peter (BMW R 1200GS)

Actief sinds 05 Juni 2012
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 33832

Voorgaande reizen:

17 Juni 2016 - 27 Juni 2016

Dolomieten en Alpen 2016

20 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Alpenrit 2014

15 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Alpenrit 2012

Landen bezocht: