Dag 7 - Reisverslag uit Leutasch, Oostenrijk van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Leutasch, Oostenrijk van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg MC

26 Juni 2014 | Oostenrijk, Leutasch

We kregen complimenten van de knappe dame in het hotel, omdat we alweer zo vroeg, fris en fruitig aan het ontbijt verschenen. Blijkbaar zijn ze dit niet gewend van motorrijders.
Het stalen ros gestart en de volgende passen gereden: brenner, jaufen, timmelsjoch, ötztal, kuhtai.
We hebben een hotel gevonden in Leutasch. Inge en haar moeder zijn hier op vakantie. We hebben heel even mee mogen genieten van de Leutasche muziekkapel onder het genot van een schnapps die de dames van de muziekkapel aan het uitdelen waren tegen een kleine vergoeding tbv de muziekvereniging.
Nu even samen met Inge de dag aan het afsluiten in de plaatselijke apres ski kroeg.

  • 26 Juni 2014 - 23:20

    Sven:

    Mocht je ng in de buurt van zell am see of Saalbach-hinterglemm komen, last me ff weten. Daar zitten wij nu.

  • 26 Juni 2014 - 23:23

    Kim:

    Dank voor mijn nachtverhaaltjes! Maaruh deze geit, is niet snel tevreden, dus mekkerd ze nog ff verder... Waar zijn de foto'sssss. Toedeloe mannen!!!!

  • 27 Juni 2014 - 00:07

    Inge:

    Wat leuk om jullie in 'ons Leutasch' te zien!
    Stukje cultuur opgesnoven bij het platzconcert

  • 27 Juni 2014 - 07:52

    Jolanda:

    Inderdaad Kim waar zijn de foto'ssss.

  • 27 Juni 2014 - 08:25

    Inge:

    De helft van mijn reactie is niet blijven plakken zie ik! Ik vond het in ieder geval leuk om jullie te zien in "ons Leutasch" Volgens mij aan jullie gezichten te zien was het platzconcert toch wel een hoogtepunt!!Samen wat gedronken in de plaatselijke kroeg waar na het concert het halve orkest ook binnen kwam vallen. Daar mocht ik ook even getuige zijn van het tot stand komen van de reisverslagen en heb ook al wat schitterende beelden en foto's mogen bekijken. Wat een super vakantie/rit tot nu toe mannen! Gute fahrt wieder heute!!

  • 27 Juni 2014 - 09:20

    Esther:

    Ik mis Inge op de foto'sssssssss! Of hebben jullie die voor ons achter gehouden?
    Het spijt me om het te moeten zeggen, maar jullie zijn toch echt al weer aan de terugweg bezig....
    Ik denk dat ik ook namens Kim, Jessica en Jolanda spreek als ik zeg dat we jullie toch ook wel weer heel graag zondagmiddag in de armen willen sluiten! Maar blijf nog even lekker genieten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Leutasch

Alpenrit 2014

In juni 2014 gaan we weer 10 dagen door de Alpen rijden met de motoren.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2014

Dag 9, laatste rit

27 Juni 2014

Dag 8

26 Juni 2014

Dag 7

25 Juni 2014

Dag 6

24 Juni 2014

Dag 5
MC

4 jongens, 4 motoren, 1 missie. - Don (Suzuki DL1000 V-Strom) - Edwin (Suzuki B-King) - Marcel (BMW R1100S) - Peter (BMW R 1200GS)

Actief sinds 05 Juni 2012
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 33776

Voorgaande reizen:

17 Juni 2016 - 27 Juni 2016

Dolomieten en Alpen 2016

20 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Alpenrit 2014

15 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Alpenrit 2012

Landen bezocht: