Dag 6 - Reisverslag uit Brixen, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Brixen, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg MC

25 Juni 2014 | Italië, Brixen

7:00 gewekt door de wekker, ontbijten en vervolgens zonder bepakking op de motor gestapt. De spullen achtergelaten in het hotel, omdat we 2 nachten in dit hotel blijven.
Deze rit ging door de dolomieten. Helaas werd het weer en het zicht steeds slechter. Het begon te regenen. Op een gegeven moment reden we door de wolken en was het zicht beperkt tot een paar meter. De rode achterlichten van de voorganger waren nog net te zien. Net voor het middageten klaarde het weer op en konden we genieten van de mooie ruige bergtoppen van de dolomieten. Lekker gegeten op een dikke 2000 meter met een fenominaal uitzicht op een rotsmassief.
Teruggekomen bij het hotel hebben we de motorkleding snel omgewisseld voor casual bergkostuum. Vervolgens de skilift naar de Plose op 2540 meter genomen. Alweer een mooi uitzicht met een lekker biertje dabei. De onweer trok net voor ons langs en gaf een flitsend schouwspel. Peter en Don wilden naar beneden gaan lopen. Uiteindelijk zijn we toch met z’n vieren met de lift naar beneden gegaan.
Teruggekomen in het hotel nog even lekker gezwommen in het zwembad. Vervolgens opgedroogt in de sauna en daarna de laatste bus naar Brixen gepakt om daar een restaurant te zoeken in het pitoreske autovrije centrum. De taxi terug naar het hotel genomen en lekker gaan slapen.

• 27 Juni 2014 - 07:49

Jolanda:

Jammer van het regenbuitje, maar zo te lezen is het toch een mooie dag geweest.
    Geniet er nog maar lekker van.

• 27 Juni 2014 - 09:16

Esther:

Wat doen Marcel en Don nou? Lady en de Vagebond in het zuur???
    Leuk verslag weer!

• 27 Juni 2014 - 14:55

Aniet:

Hallo Jungs!
    Vrijdagmiddag in de Kling,ik heb weekend . Ff checken of er nog wat Alpenschwester Neuigkeiten sind.
    Jawohl, da sind sie wieder!!!
    Mooie foto's, vooral die waarop een flinke bui in aantocht is.
    Edwin....idyllisch bij het watervalletje....( moet je van plassen hè van al dat gespetter en gekletter).
    Marcel en Don als Lady en de Vagebond...........wie is dan de Lady van die twee????
    Peter rustig en bescheiden, as usual.
    Fijn te lezen en zien dat jullie het nog naar je zin hebben daar.

X van Aniet.