Dag 5 - Reisverslag uit Brixen, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Brixen, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg MC

24 Juni 2014 | Italië, Brixen

de nacht was nog lang onrustig vanwege de onweer. Peter en Don werden midden in de nacht gewekt door Marcel. Het bleek al 8:00 uur te zijn. Marcel schrok van Peter en van de benauwde atmosfeer op de hotelkamer van Don en Peter. Peter had alle ramen en luiken gesloten, omdat de onweer gepaart ging met hevige hagel, regen en windstoten.
Na het ontbijt zijn we via de rondweg van het gardameer naar Riva gereden. Het was inmiddels 32 graden celsius geworden.
Net voor Riva reden we door het pitoreske plaatsje Limone waar Marcel een verhaal door de intercom vertelde over regen en lambrusco.
De pas die we deze dag hebben gereden is de passo Bondone. Vervolgens gelunched in Trento. Daarna een verbindingsetappe naar Brixen.
Een luxe hotel gevonden in St. Andrea. Zwembad, sauna, buspas en skiliftpas was inbegrepen. In het hotel gegeten en vroeg gaan slapen.

• 27 Juni 2014 - 07:41

Jolanda:

Gelukkig voor jullie een verhaal door de intercom, want als Marcel begint te zingen heeft hij de smaak te pakken

• 27 Juni 2014 - 09:14

Esther:

Ach, Limone, die goede oude tijd, zucht! Ja, dat was een hoop regen en een hoop Lambrusco!

• 27 Juni 2014 - 15:03

Aniet:

Hallo Jungs!

Marcel/Esther, dat verhaal over die goeie oude tijd,een hoop regen en een hoop Lambrusco wil ik graag 'n keer horen als het kan/mag.
    Misschien kunnen we daarna nog samen 'n liedje zingen Marcel, dat vind Jo zo fijn.
    Leuke foto's, palmbomen......zucht.

X van Aniet.