Dag 4 - Reisverslag uit Gargnano, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Gargnano, Italië van MC KBBB - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Don

Blijf op de hoogte en volg MC

23 Juni 2014 | Italië, Gargnano

‘S morgens om 11:00 gewekt door de koebellen en snurkgeluiden.
Nee geintje rond 7:00u weer wakker en om 8:15u de brommers gestart.
De verwachtingen waren hoog gespannen, dit is de dag van de tocht richting het zuiden (Garda Meer) via de Gavia en nog veel meer mooie pasjes.
Na 15 minuten bereikte we de top van de pas, midden in de sneeuw (8 graden een groot contrast met het einde van deze dag.... 30 graden).
Overzicht dag 4:
Bormio Gavia, Pte. Di Legno Pso Tonale, Croce Domini, Idro en Garda Meer.
Geen hotel geboekt dus effe zoeken in Gargnano di Garda, hier waren we rond 15:00u het VVV had siesta tot 17:00u dus zelf maar op pad gegaan. De lokale ijsboer had wel wat goeie adresjes van vriendjes van vriendjes..... na het filteren van de mafioso tentjes uiteindelijk uitgekomen bij Hotel Labia of Lavia, met jawel buiten zwembad in een subtropische tuin, vol met olijf-, en citroenbomen. Erg fijn om even af te koelen bij deze temperaturen onder het genot van een Peronni en Weihen Stephaner.
Een goed restaurantje zoeken rond het Garda Meer is geen probleem, midden in het centrum heerlijk gegeten op het meer op een soort van pier. Godnondeju wat lekker Dolce Vita is hier echt van toepassing, lekker eten lekker bier en dito wijven! En 2:0 voor Nederland, wat wil je nog meer!
Er waren op dat moment geen Italiaanse mannen die trotser dan de alpenzusjes.

Ja allemaal heel stoer maar we missen jullie wel een beetje....

• 24 Juni 2014 - 08:38

Jolanda:

Hallo vanuit een vlak Beuningen,

Geweldige foto's weer en zoals Peter zou zeggen "BOVEN VERWACHTING"
    Blijf lekker genieten van de omgeving, het lekkere eten, bier en dito wijven.
    Wij missen jullie ook (wel een heeel klein beetje dan).
    Kijk nu al weer uit naar het verslag van dag vijf.

Liefs
    Jolanda, Laura en Luc

• 24 Juni 2014 - 15:20

Kim:

Hallihallo Globetrotters, wat een bofkonten zijn jullie. Van ons drieën ben ik de enige die mijn bink mist. De dames vinden het best relaxed in papa's bed ;-) Xxx van je meisjes

• 24 Juni 2014 - 16:51

Aniet:

Hallo Jungs!

Fijn om weer een reisverslag van jullie te lezen.
    Leuke smoelenfoto's erbij.
    Marcel en Edwin gezellig een verslagje schrijven samen, schattig hoor ;).
    Don, ik heb nog geen foto van jou gezien in je neije baikersjeske, of heb je 't ding zuhause gelaten?
    Peet aan het grabbelen in z'n grabbelton, euh motorkoffer.
    En jullie hebben zeker bonje gehad over wie er nou in dat leuke koeienpekske op de foto mocht ?

Ik weet nu wat Peronni is,theoretisch dan. Alweer wat geleerd.
    La Dolce Vita is jullie van harte gegund, met alles derop en deran, mooie omgeving, lekker eten, lekker bier en dito wijven.....zolang wij aan de zijkant un bietje mogen meekieken en meegenieten vanuut Bunninge war . Want weej sien nou eenmaal oek nie ongefoelig veur die dinge.
    Rob mist jullie zo erg dat ie zich helemaal in het overwerken heeft gestort.
    Ik mis jullie ook en ben weer benieuwd naar het volgende verslag.

Grüss Gott, dalli dalli, auf wieder schnitzel, scheisskanister.
    X van Aniet.

• 25 Juni 2014 - 09:50

J:

Een buitenzwembad.. toe maar...
    Hier heb ik ook een buitenzwembad staan maar die is aan het veranderen in een moeras... Niet echt lekker hier....

Veel plezier in Oostenrijk...

We missen jullie..

Liefs,

Jessica, Mike en Stijn

• 25 Juni 2014 - 20:12

Kim:

Hallihallo Alpenzusjes, waar blijven de reisverslagen? Ik heb al ontwenningsverschijnselen, dat mijn motormuis er niet is en nu ook geen bedtijd verhaaltjes. ;-(

• 25 Juni 2014 - 21:29

Johan:

Hoi Marcel,

Ziet er gaaf uit daar, geniet ervan...met de zusjes..!

Oja,
    Hier heeft Barbara de Pot gewonnen met haar 2-0 voorspelling..
    Nieuwe ronde nieuwe kansen NED-MEX
    JJ 2-1
    BP 2-0
    MK 3-1
    HZ ?
    JK 1-0
    MG ???? roept u maar....

Ps 2€ in je volgende prosegesprek aan BP geven.....

• 26 Juni 2014 - 19:58

Arnold:

Hallo hier Nijmegen?????

Ik ben stik jaloers op jullie belevenissen daar in de Alpen.
    De foto's zijn indrukwekkend En dan die verhalen over eten en drinken ik krijg er zin in!
    Zusjes geniet er met volle teugen van en we wachten op de verdere verhalen op de grote club BBQ